Rendszereink
Komplex egy ügyviteli rendszer. A mérleg és a tevékenységértékelő főrendszerre alapozva készült. Minden analitikának önálló saját modulja van, amelyek természetesen együtt, de önmagukban is üzemeltethetők. Az alábbi modulok működhetnek együtt:
                      főkönyv + pénzügy
                      főkönyv önmagában
                      főkönyv + tevékenység értékelő
                      főkönyv + munkabér
                      főkönyv + készlet stb...
Helytakarékos, általában egy kisebb cégnek egy számítógépen elférnek az adatai több éven keresztül is. Az információk titkosíthatók és un. kulcsrakészek az alrendszerek. Az alrendszerek tablói képernyőn és/vagy nyomtatón jeleníthetők meg, ha szükséges. Gyorsan tanulhatók. A régi bizonylati formákat nem muszáj elhagyni. Menüvezérelt, ami azt jelenti, hogy rámutatással működnek a programok. Többfelhasználós környezetben is működnek a rendszerek. Az adatok védelme szinte 100 %-os, mert az áramkimaradásra nem érzékenyek az alrendszerek.

Alrendszereink:


Főkönyvi alrendszer
Pénzügyi alrendszer
Mérleg főrendszer
Tevékenységértékelő alrendszer
Munkabér alrendszer
Készlet alrendszer
Keverékképző alrendszer
Befektetett eszközök alrendszer
Munkaügyi statiszitkai alrendszer
Menetlevél nyilvántartó alrendszer
Általános nyilvántartó alrendszer
Parkolás alrendszer